maandag 25 mei 2020

D66 bedankt juffen en meesters

Afgelopen wintermaanden organiseerde D66 de ‘D66 Scholenreis’, een rondgang langs scholen in Nederland, bedoeld om te luisteren naar onderwijsgevend personeel en ouders over wat er beter kan. Ook in Heemstede spraken we met vertegenwoordigers van alle scholen. Dit succesvolle project werd abrupt stilgelegd door de coronacrisis. De scholen gingen dicht, de mensen in de scholen moesten improviseren, iets wat ze ongelooflijk goed gedaan hebben.

Nu de scholen weer (half) opengaan, bedankt D66 Heemstede alle juffen, meesters en het andere personeel van de Heemsteedse basisscholen voor hun geweldige inzet en voor de liefdevolle zorg voor onze kinderen. Het waren en zijn moeilijke tijden, we zijn trots op en dankbaar voor de energie, kunde en liefde die alle ouders en kinderen hebben mogen ervaren. Keep up the good work!

Op 20 mei heeft D66 Heemstede bij alle basisscholen in Heemstede als dank en waardering een mooie bos pioenrozen bezorgd.

Foto: D66’ers Emile Kouwenhoven, Danaë Huijser en Jan Duinker met de bloemenpracht.