woensdag 10 maart 2021

Frisse Blik 2021: Maak Heemstede weer bruisend!

We verzamelen creatieve ideeën om Heemstede weer te laten bruisen!

We kunnen niet wachten tot we weer met z’n allen gebruik kunnen maken van de Heemsteedse winkels en horecagelegenheden. De ondernemers verdienen een steuntje in de rug en daarom willen we van de inwoners van Heemstede en omgeving creatieve ideeën horen om er met elkaar weer wat moois van te maken. Doe je mee? Maak gebruik van deze link. Je input gebruiken we als basis voor uitwerking van een Frisse Blik-bijeenkomst waarin we tot concrete aanbevelingen voor lokale ondernemers en politiek willen komen.*

Hartelijk dank voor je medewerking!

Als je je mailadres aan het einde van de enquête achterlaat, ontvang je een uitnodiging  voor de online bijeenkomst van Frisse Blik op woensdag 7 april 2021 (20:30h).

* Platform Frisse Blik is een initiatief van D66 Heemstede waarin we onderwerpen behandelen die te maken hebben met ons eigen leven. Frisse Blik is powered by D66 Heemstede, maar staat los van de partijpolitiek. Je hoeft dus geen D66-lid of D66-stemmer te zijn om mee te doen.